Nu är jag hemma

Kom precis hem till en hyper glad liten vovve^^ Det är alltid lika kul att komma hem när man möts av en massa pussar :) Har som sagt varit på personalmöte idag, gick jätte bra. Efter mötet så åkte jag upp till akuten för jag känner att min förkylning inte vill ge med sig, behöver penicilin och dessutom så behöver jag också ett läkarintyg. Men när jag kom dit så va det "som vanligt" jätte lång väntetid så jag åkte hem för att vänta istället. Ska åka dit igen vid 19:00 tiden. Nu ska jag ta det lite lugnt och titta på tv och invänta min kusin. Hon ska följa med mig till sjukhuset sedan.


Kommentarer
Postat av: feemton

sv: Okejj, jo men då tycker jag du ska börja scrappa igen, iallafall liite det är ju jätte bra avslappning tycker jag. Hehe. :D

2010-09-14 @ 18:19:26
URL: http://feemton.blogg.se/
Postat av: feemton

sv: jepp det är verkligen kul att göra sånadär lite "pilliga" saker, och vara lite kreativ. Smyckestillvärkning låter intressant, vad för smycken tillverkade du? :D

2010-09-14 @ 18:37:42
URL: http://feemton.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0