Torsdag

Jag och min vän Rebecca gick upp vid halv tio tiden idag. Hon va gullig och gick ut med Tindra på en liten promenad medans jag gjorde frukost till oss. Idag blev det havregrynsgröt med sylt och en knäckemacka med kaviar och ägg på och ett glas juice.

rebecca gick precis från mig nu. Hon ska iväg och titta på en lägenhet idag som hon antagligen kommer att få. Jag är jätte glad för hennes skull :) Efter hon varit och tittat på lägenheten så ska hon åka till ullared. Sen kommer hon hem till mig ikväll igen. Vi skulle ju ha spel kväll i går kväll men det blev inte så. Vi satt och pratade allt för länge^^ men det va jätte mysigt. Så vi sa det att vi tar spel kvällen ikväll :)

Min frukost, (Rebecca åt såklart detsamma)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0