Torsdag

Idag ska jag faktiskt åka till jobbet och jobba några timmar. Jag jobbar inte på sjukhuset idag utan idag jobbar jag på min mammas mans jobb. Och där gör det inget att jag åker dit sjuk, låter konstigt kanske haha, men jag städar där en gång i veckan och det känns så dumt att sjukanmäla sig när det bara är några timmar + att det inte direkt är något ansträngade jobb. Men eftersom att jag är sjuk så kommer ändå min underbara mamma att åka dit med mig idag och hjälpa mig, hon är så himla snäll min mamma :) Nu ska jag ta en lång promenad med Tindra sen åker jag till jobbet. Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi när jag är hemma igen.

Jo förresten Robin Hood filmen med Russell Crowe som jag och älskling
tittade på igår va jätte bra, så har ni inte sett den, gör det!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ok tack för tipset om filmen:D

Ha en goo dag!

2010-09-09 @ 14:39:02
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Postat av: milla

Ja, så fint att få lite hjälp. Och håller med dig! Vad hade vi gort utan dessa underbara mammor :)

Men! snart är vi friska både du och jag och dessa hämska dagar blir ett minne blått!



Tack för allt stöd från dig i dag, Du är en pärla :) Kram

2010-09-09 @ 16:40:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0