Utelåst

Vid 16:00 tiden bestämde jag mig för att gå och handla lite mat på hemköp. Och när jag kom tillbaka så märker jag att nycklarna inte ligger i min väska, får lite smått panik och börjar leta igenom alla fickor på jackan och i väskan men inga nycklar fann jag. Jag hade alltså glömt nycklarna hemma.

Tog upp min telefon för att ringa min älskling
då jag vet att han har extranycklarna hem till mig men så slog det mig. Min älskling tappade sin mobil igår, så inte kunde jag få tag i honom. Ringde runt till hans vänner i hopp om att någon skulle vara med honom och så tillslut fick jag tag i han och han kom då in för att lämna nycklarna :) Nu ca 2 timmar senare är jag hemma igen. Tänk vilken panik man kan få när man låst ute sig. För jag fick verkligen PANIK^^


Kommentarer
Postat av: Kimiya

Ha, de lungt :)

2010-09-17 @ 21:04:15
URL: http://kimiyaduvet.blogg.se/
Postat av: Nicole

Var nycklarna hemma sen då?

2010-09-18 @ 09:13:24
URL: http://xoxonicole.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0