Ny nageldesign eller inte, ja det är frågan

Jag vet att det va längesedan som jag la upp en ny nageldesign men jag tänkte berätta lite kort varför jag inte gjort det. Jag jobbar på sjukhus och där är det inte tillåtet att ha målade naglar. Hade jag haft det så skulle de faktiskt kunna sluta så illa att jag blir av med jobbet, det är verkligen så illa att ha målade naglar när man jobbar inom vården. Så nu vet ni varför jag inte lagt upp/gjort någon nageldesign.

Men nu när jag är sjuk
så tänkte jag att jag kanske skulle göra en. Men frågan är om jag orkar. Är verkligen helt slut i kroppen och min näsa rinner som bara den, och det skulle nog bli lite svårt att snyta sig när man sitter och målar naglarna^^ Sen har jag ingen aning om vad jag skulle vilja göra på naglarna, så jag tänkte att jag kanske skulle kika runt lite på nätet efter lite inspiration och så får vi se om jag får ihop någon nageldesign idag. Dessutom så har 3 av mina naglar gått av också så jag får se vad jag kan göra åt dom.


Kommentarer
Postat av: emma

var så lite så :)

2010-09-08 @ 18:48:53
URL: http://emmanicklassonsliv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0