Hemma

Jag kom precis hem från jobbet. Har haft en underbar dag på jobbet men jag har däremot haft en fruktansvärd huvudvärk vilket var mindre roligt. Har precis hällt upp ett glas med cola light och satt mig i soffan, min älskling är hos en vän och kommer inte hem än på ett tag så jag funderar på om jag ska sätta på en film. I morgon är jag ledig och det ska bli så jäkla gott. Har inte planerat in något utan jag får se vad jag hittar på. Hade behövt ta tag i hemmet här lite så kanske gör jag det i morgon.

Angående uppdateringen här i bloggen
så har den varit lite låg ett tag. Man kan väl säga att det varit lite blogg torka. Jag känner att jag det senaste bara har jobbat och när jag väl kommit hem har jag inte orkat blogga eller haft något kul/intressant att blogga om. Men jag ska försöka ta tag lite i bloggen i morgon då jag är ledig :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0