Min fina vän

Jag ska om en liten stund cykla till jobbet, börjar 20:30. Har verkligen inte gjort något speciellt idag. Träffat min mamma en snabbis och en vän. Sen har jag bara varit hemma och inte gjort nått. Men det är rätt gott att ha sådana dagar tycker jag, då man inte gör något alls utan bara va.

Jag fick förresten reda på för ett tag sedan
att min underbara vän Angelica väntar sitt andra barn :) Jag är så glad för hennes skull och jag längtar tills den lille kommer till världen. Här nedan är Angelica med sin son Theo!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Håller med om att det är skönt med såna dagar då man bara är och inte gör något särskilt.

Grattis till Angelica. Jättefin bild. :) Och hoppas du får en bra jobbnatt.



Var den nya sängen så fin som på bild? :)

Kram

2011-04-20 @ 20:52:32
URL: http://angel-like.com
Postat av: camilla

Jättefin bild :D

2011-04-22 @ 23:43:28
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0