Onsdag - jobba natt - problem med min iphone

Idag ska jag jobba natten. Börjar klockan 20:30 och slutar 8:00 i morgon bitti. Har försökt sova så mycket som jag kan idag men jag känner nu att jag inte kan sova mer.

Och vet ni vad som hände igår
... Min iphone fick typ ett spel och vägrade starta efter att jag hade uppdaterat den. Jag fick verkligen panik i går kväll. Satt med telefonen i över tre timmar och försökte fixa den och när jag väl hade fått ordning på den så bad den mig om min pin kod, vilket jag inte kunde^^ så det slutade med att den sedan bad om min puk kod och då kände jag paniken stiga inom mig. För jag visste inte vart jag hade lagt koderna någonstans. Så jag började leta i alla flyttlådor (har fortfarande inte plockat upp allt ur mina flyttlådor än^^) och tillslut hittade jag koderna och min telefon va räddad :) Men shit asså vilket jobb det var att få ordning på min iphone. Sökte på nätet efter andra som hade haft samma problem och tillslut så hittade jag en person som hade haft samma problem och han hade då skrivit väldigt utförligt hur man skulle göra för att få telefonen att funka igen. Så jag är väldigt tacksam över att allt gick vägen :)







Kommentarer
Postat av: AMANDA JENSENS SYSTER :O

sv: vad bra :D händer i helgen då?

2011-04-20 @ 19:06:56
URL: http://amandajensensyster.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vad bra att den funkar igen. Har hört massor am Ipone och min syster köpte en för ett tag sen, att det är svårt att fixa med grejer. TRor inte jag köper en Iphone när det är dags :P hehe

2011-04-20 @ 23:06:45
URL: http://xoxonicole.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0