Godmorgon! Idag kommer den nya ********

Kom hem från jobbet för ca en halv timme sedan. Det har varit en bra jobba natt men nu är jag så tött efter gårdagen och natten som varit att jag tror jag somnar sittandes här i soffan snart^^ Ville bara tala om att MIN NYA DESIGN ÄR KLAR! och den kommer att komma upp här om några timmar. Jag ska nu gå och lägga mig och när jag vaknat så kommer även jag att få se den nya designen på plats.
Åhh vad jag längtar :)

Och här är min nya design. Jag valde att censurera bilden lite..
Ni får allt vänta ett litet tag till innan ni får se den^^



Till er som undrar så mår Tindra bra idag
. Hon måste fått i sig något dåligt, där av att hennes mage bubblade så igår + att hon spydde. Hon äter, dricker, leker precis som vanligt nu igen, skönt.. :) Och vilken tur att jag slapp åka till veterinären med henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH så roligt det ska bli och se din nya design =D har varit inne på din blogg jätte mycke nu de senaste ha ha bara för jag är så spänd på din nya design. Tror att jag längtar mer till designen än du hahaha. Jobbigt att du censurera bilden då haha. Vil se den nu nu nu =D

2011-08-09 @ 09:35:23
Postat av: Jennie & Fröken Flis

va spännande! Ska bli kul att se den den när den kommer upp! :-) Va skönt att det är bättre med tindra idag, och som du säger skönt att slippa veterinären. Kramar

2011-08-09 @ 10:33:52
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: ~ Elinemma

sv; näe.. den kom 2009 troja :) men jag har nyss sätt den ! :)

värd att se om man gillar skräck :)

2011-08-09 @ 11:57:50
URL: http://bananene.blogg.se/
Postat av: AnnaJ

sv: Tackar :D

2011-08-09 @ 12:12:39
URL: http://annajessikon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0