Mobilbloggar. Jag vaknade för en stund sed...

img_7230 (MMS)

Mobilbloggar. Jag vaknade för en stund sedan. Ligger fortfarande kvar i sängen. Tittar just nu på tv och det är så mysigt att ligga i sängen nu när vi har tv i sovrummet :) gick ju av natten i morse och det var en rätt jobbig natt för mig, har nämligen gjort mig illa i ryggen :( men jag hoppas det går över snart. Har ännu inte fixat något internet men jag ska testa mitt internet lite senare. Jag vet ju att det är glapp i mitt men nu när jag inte använt det på en dag så kanske det funkar en liten stund iallafall. Nu ska jag mysa med Tindra här i sängen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisen! Oj stackarn hoppas din rygg blir bra snart igen. Jobbigt att du inte fått fixat internetet..

2011-08-21 @ 19:00:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0