Torsdag - jobba

Idag står jobb på schemat igen. Jobbar hela veckan som är kvar faktiskt. Inte mig emot då jag trivs som fisken i vattnet :) Som jag skrivit förut så är min brukare på ett litet semesterställe och det är helt underbart där. Jag fattar knappt själv att jag jobbar då det känns som om jag själv skulle ha semester^^ Vi badar i en uppvärmd salvatten pool och vi äter gott, solar, har en fantastiskt fin utsikt över havet och gör verkligen alltid roliga saker och har så kul tillsammans :) Nu ska jag strax kila iväg till bussen och så fort jag kommer fram till jobbet blir det att ta ett dopp i poolen :)

En bild jag fotade igår
på stället som vi befinner oss på just nu.
Poolen och den fantastiska utsikten :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du gillar ditt jobb =D det ser underbart ut där du är.

2011-08-04 @ 18:19:12
Postat av: Jennie & Fröken Flis

det låter ju helt underbart, håll fast vid det jobbet ;) Kram

2011-08-04 @ 22:17:17
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Michelle

Lyxigt det där ser ut :D

2011-08-06 @ 20:46:58
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj vilket fint ställe du jobbat på =) utsikten är otrolig, o så härligt med pool o allt =)

2011-08-08 @ 00:35:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0