Träffat en gammal vän idag :)

Idag har jag varit på stan större delen av dagen, där av att jag inte bloggat. Kom hem för en liten stund sedan. Har träffat en gammal vän (Carleen heter hon) och det var super kul att träffa henne. Har inte umgåtts med henne på ca 4½ år. Vi fikade och så blev det lite shopping också :) Hoppas vi håller kontakten nu, men det tror jag nog att vi gör, hon är en sådan vän som jag riktigt klickar med eller vad man ska säga. Och fast än att vi inte setts på så många år så kändes det så naturligt, som om vi aldrig varit från skilda typ :)  Här nedan är det som fick följa med mig hem idag!

Ögonskuggor från Make Up Store, Nagellack och ett armband.



Bandeau bh/toppar



Och ett brunt skärp. Lite långt är det men kunde inte låta bli att köpa det då det var så fint^^



Kommentarer
Postat av: carleen

Hej hjärtat!! Älskar skärpet :) ..- tack för idag!! Du är en underbar vän!! Har verkligen saknat dig!!! Ses snart igen. Kramisar <3

2011-08-01 @ 21:14:42
URL: http://carleenmae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sånt är väl roligt när man tar upp kontakten med en gammal vän och så känns det som om man aldrig varit i från varandra =D hoppas ni håller kontakten nu!



Härlig shopping. Skärpet va fin fint, bh/topparna var riktigt söta o armbandet gillade jag =)

2011-08-02 @ 04:29:43
Postat av: mathilda

nu har jag frågestund gå gärna in och fråga :)

2011-08-02 @ 14:05:30
URL: http://mathildaamelin.myshowroom.se
Postat av: REBECCA

Hej! Hur är läget med dig idag då? :) kramar.

2011-08-02 @ 14:58:52
URL: http://magicstory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0