Fredag - dagen innan den stora flytten

Idag vaknade jag och min vän Rebecca upp på riktigt bra humör :) Vi gjorde frukost och sedan satt vi och köta lite och drack te innan han var tvungen att gå till jobbet. Nu hade jag tänkt att jag skulle packa, vi fick packat lite igår kväll eller inatt kanske jag ska säga^^ men det är fortfarande en hel del kvar att packa. Det blev med andra ord mer prat än packande igår/inatt.

Min älskling kommer hem till mig om en stund
, han ska hjälpa mig att packa sen ska vi åka bort till den nya lägenheten med allt. I morgon är "den stora flytten" det är då vi ska flytta alla möbler (och förhoppningsvis flyttar jag in då med). Jag vill gärna hinna med och flytta så mycket lådor som möjligt idag för det blir då lättare imorgon och vi behöver då bara tänka på att flytta möblerna. Nä nu måste jag sätta igång här. Hörs senare under dagen via mobilen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0