Hemma - Bröt min andra pekfingernagel idag :(

Kom precis hem från jobbet. Är så jäkla trött nu och huvudvärk har jag också. Ska ta mig en tablett nu sen ska jag lägga mig i sängen och titta på tv tills jag somnar. Tänkte att jag skulle visa er kuddarna som jag köpte idag men jag orkar inte det nu, så ni får se dom i morgon istället.

Bröt förresten min andra pekfingernagel idag
:( jäklar va arg jag blir asså, jag fattar inte vad det är med mina naglar nu för tiden. Dom sa va så hårda och bra förut, nu är dom verkligen jätte dåliga. Aja nu är det som det är, men är så grymt sugen på att göra en nageldesign så jag funderar på att sätta på en lösnagel^^ men jag får se. Jag vill ju helst ha mina egna naglar.

Slänger upp en mysig låt som jag
"typ lyssnat sönder nu" under en veckas tid^^
Ne Yo - One In A Million



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0