Hemma - Ny topp & Ny väst



Kom hem från jobbet vid ca 22:30
. Har fram tills nu pratat med min mamma på skype. Imorgon så flyger hon ner till min bror i Schweiz och ska stanna där till på måndag den 14/2. Jag är alltid lika orolig för mamma när hon ska flyga men det kommer gå bra :) Tog denna bilden ovan när jag kom hem. Toppen och den underbara stickade västen köpte jag igår när jag va i stan. Kanske inte den bästa bilden^^ men ni får se en bättre bild på västen en annan dag. Nu ska jag göra en kopp te sen ska jag mysa ner mig i soffan med min älskling :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack min goa dotter ! Det är jag som ska vara orolig för dig ? jag hör av mig.........KRAM

2011-02-09 @ 00:17:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0