Hemma - ont i magen

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Möttes av min älskling och en väldigt glad Tindra :) vi gick på en promenad precis när jag kommit hem från jobbet och just nu sitter jag i min soffa och är såå trött, ont i magen har jag också. Och det beror nog på att jag idag blev bjuden på middag på jobbet + att jag bakade en annanas paj till efterrätt. Jag åt så mycket så jag fick ont i magen^^ Nu ska jag lägga mig på soffan här och titta på tv tillsammans med min älskling. Förmodligen lär jag väl somna så jag säger godnatt till er alla nu så hörs vi i morgon.

Slänger upp en mysig låt
såhär på fredag kvällen :)
Killen heter Sam Tsui och har varit en stor favorit hos mig ett bra tag nu.




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0