Hemma - Vispat grädde förhand^^

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Min älskling och Tindra kom och mötte upp mig när jag var påväg hem från jobbet och vi gick sedan en promenad. När vi kom hem så hade älskling gjort kladdkaka, gissa om jag vart glad :) Däremot hade han inte vispat någon grädde pga att han inte hittade elvispen. Men saken är den att min elvisp är sönder och jag har inte hunnit köpa någon ny än så jag skämtade med honom och sa att - du kan väl vispa den förhand^^ Ok, visst sa han. Ca 15 min senare så hade vi en perfekt vispad grädde :) Det ni, det är inte dåligt! Jag behöver nog inte köpa någon elvisp, har ju redan en levande haha^^



Kika in här i bloggen om en stund
så ska jag visa er en sak som
jag fick av min älskling idag. Jag vart jätte glad :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0