Lördag den 26/2-2011 - Flyttdagen :)

Idag är det en stor dag för mig, för idag ska jag flytta in i min nya lägenhet. Och det bästa med allt är att lägenheten nu är min. Ingen kan be mig flytta där ifårn för än jag själv bestämmer att jag vill det och det känns så jävla bra. Jag har ju haft (som jag skrivit förut) så många lägenheter och alla har dom varit i andra hand eller att det varit någon annans lägenhet fast jag bott där. Men nu äntligen ska jag få mitt eget :)

Runt 10:00 tiden kommer min familj
+ min älskling och några vänner hem till mig och ska hjälpa mig att flytta allt. Så idag vilket ni kanske förstår kommer det inte bli mycket bloggande. Jag kommer antagligen flytta större delen av dagen men kanske mobilbloggar jag om jag kommer ihåg. Om inte så hörs vi senare ikväll då jag fått upp min dator.

Nu ska jag hoppa in i duschen
och ta mig en sista dusch i denna lägenheten som jag är i just nu,
sen bär det av till den nya Wiiiiiiiiii :)

Behöver jag ens säga hur glad jag är idag^^



Kommentarer
Postat av: Eva

Oj så fin du va på denna bilden :D får jag fråga om det är din naturliga hårfärg som du har eller har du färgat? Om ja vad heter hårfärgen i sånna fall?

2011-02-26 @ 20:41:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0