Lördag - fixat min Iphone nu :)

Idag fick jag äntligen tummen ur röva och uppdatera min Iphone. Det roliga är att jag letat efter kabeln som man kopplar till datorn men det är ju samma kabel som man laddar telefonen med haha^^ Aja... nu funkar min Iphone som den ska igen och jag kan nu även koppla min Iphone till min cd-spelare och lyssna på musik där. Det funkade ju inte förut pga att jag inte uppdaterat den och när jag va på Elgiganten och köpte cd-spelaren sa killen i butiken att det måste vara något bugg i min Iphone eftersom jag inte kunde koppla upp den på cd-spelaren. Men nu så, nu funkar allt som det ska igen :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

tackvare lite idéhjälp från mej ;)

2011-02-09 @ 19:47:39
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0