Lördag - jobba - en vecka kvar tills jag flyttar :)

Idag står jobb på schemat igen. Börjar klockan 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Idag är det förresten exakt en vecka kvar tills jag flyttar in alla mina möbler i den nya lägenheten och förmodligen så flyttar väl jag in då med :) Jag har packat lite flyttlådor och dom står just nu hos min mamma (får ju inte plats med allt här i min lilla etta) men jag har inte hunnit packa ner något här i ettan än men jag tror nog att det är dax att göra det^^ Antagligen så kommer jag få nycklarna till den nya lägenheten redan på onsdag nästa vecka och kanske kan jag redan då börja flytta in lite små saker och lådor.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen gör iordning mig lite
och sen blir det lång promenad med Tindra innan jobbet. Tror inte att jag hinner uppdatera något mer innan jag sticker till jobbet men kanske mobilbloggar jag om jag kommer ihåg. Om inte annat så hörs vi ikväll när jag kommer hem. Hoppas ni alla får en fin dag!

Slänger upp en gammal bild på Tindra
för att inlägget ska bli lite roligare :)
Visst är hon söt^^ det ser så himla mysigt ut!



Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig bild :-) Min vovve är också sötis. Kolla in min blogg och min hund.

Ha en bra kväll

Anna

2011-02-20 @ 18:55:02
URL: http://bossinsideme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0