Nu blir det mys i soffan

Nu orkar jag inte packa upp mer idag, får fortsätta i morgon. Har precis satt mig i soffan med en kopp te och tänt lite ljus här. Idag sover jag själv i lägenheten för första gången, lite läskigt måste jag säga^^ jag känner mig inte riktigt hemma här än. Men om några dagar så kommer min älskling hit och då behöver jag inte sova själv längre. Han ska nämligen flytta hit :)



Min pappa har varit och hälsat på mig idag
, han kom hem till mig vid 12:00 idag och han tyckte att min nya lägenhet vart jätte fin :) vi åkte sedan och handlade mat och som jag skrev förut, jag handlade sjukt mycket mat^^ men det känns riktigt bra för nu är kyl och frys fullproppad med god mat :)

Och förresten vet ni va jag lyckades med att göra förut då...
jo jag råkade tappa min dator i golvet, det var inte från någon jätte höjd men den klarade sig fint. Men däremot så bröt jag nästan min dongel/internetet som sitter vid sidan av min dator, den är helt av nästan och jag tänkte då att, nä fan nu kommer jag inte ha något internet men joda den funkar utmärkt. Men jag får nog ändå fixa en ny ändå för den är helt sne och jag är rädd att den ska gå av när som helst.

Strax börjar Big Brother på tv11
, ska ni titta? det ska jag :)


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: dagens blogg är uppe nu:)

2011-02-28 @ 11:34:37
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Ååh, jag gillar de där husen, vill också ha ett sånt. :P

Fin mugg också!

2011-02-28 @ 19:00:25
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0