Rosa Glitter Naglar

Jag hade inget för mig här hemma så jag tog fram min låda med nagellack och började måla lite. Denna gången ville jag testa mina nya nagellack som jag köpte för ett tag sedan och själva designen blev väl sådär, lite tråkig eller vad man ska säga. Men shit va snyggt det rosa glitter nagellacket är, jag är helt kär i det^^

Tanken va att jag inte skulle lägga upp dessa bilder
då jag bara ville testa nagellacken men äsch tänkte jag, så jag slängde på några små vita dots och så blev det såhär. Man ser inte dom vita dotsen så jätte bra på första bilden men det är pga glitterlacket som jag har under. Det glittrar nått kopiöst :) Bilden är lite mörk, fösökte ljusa upp bilden i PS men det blev inte så bra, den rosa färgen försvann nästan då.



DENNA DESIGNEN ÄR EN KORT NAGELDESIGN!
Varför jag skriver detta är för att jag lovade en läsare att göra en nageldesign som passar på korta naglar. Här nedan ser ni min tumme bättre, min nagel som ni kan se är väldigt kort. Men fler korta designer kommer att komma upp :)





Kommentarer
Postat av: Michelle

Ser ut som Katy Perrys nagellack, ja köpte de häromveckan, jättefint :D

2011-02-22 @ 11:19:06
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jaha men då är det nog Katys för hon har gjort en kollektion med OPI som precis kom ut :) Googla så får du se dom andra med dom är jättefina, vill ha alla men de ju så dyrt med OPI nagellack. Ne, vi var i Linköping när dom var där, det var jättekul, hoppas skorna kommer på posten snart bara :)

2011-02-22 @ 15:45:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0