Söndag - fixa present

Idag ska jag jobba men det är inte för än i kväll, jobbar natten idag 20:30 - 8:00 i morgon bitti. Idag har jag lite saker som jag måste fixa. Bland annat så måste jag till stan och köpa present till min älskling som fyller år i morgon :) Jag brukar alltid ha fixat hans present ganska många dagar innan han fyller år men i år blev det dagen innan hans födelsedag^^ Har haft så mycket att göra angående flytten och sen har jag jobbat mycket så det har inte funnits tid.

Så nu tänkte jag hoppa in i duschen
sen göra iordning mig lite och sedan bege mig ner mot stan och förhoppningsvis hitta något fint till min älskling :) Ska se om någon av mina vänner är lediga idag och kanske kan följa med mig, det blir ju roligare och dessutom så kan jag få lite tips :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; här är sidan där ja hittade alla tröjorna, men den e tyvärr inte svensk, så det blir nog ganska dyrt om man ska handla där

http://www.blingblingpoochies.com/page/1469791



men har för mej att jag har sett dom tröjorna på en svensk sidan så kan skicka den adressen också om ja hittar den :))

2011-02-20 @ 14:51:01
URL: http://snookisnickers.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0