5 dagar med Sally Hansen Natural Nail Growth Revitalizer

I onsdags skulle jag visat resultatet av Sally Hansen Natural Nail Growth Revitalizer som jag använt i 5 dagar på mina naglar. Men jag orkade inte göra ett inlägg då pga att jag va så dålig då. Men nu har jag i alla fall tagit mig tid till att göra detta inlägg. Detta lacket Sally Hansen ska alltså ge starka, långa och sunda naglar på bara 5 dagar. Och såhär gick det för mig.

Mina tumnaglar hade helt gått av
och jag penslade på med Sally Hansen morgon/kväll men det hände inte direkt något med min nagel.



Sen råkade min pekfingernagel gå av också
, men den gick inte av lika långt ner som tummarna och då tänkte jag att Sally Hansen kanske funkar bättre om man har en lite längre nagel och inte så kort. Och jag tycker allt att min nagel vuxit en bit.




Såhär ser flaskan ut




Nu är jag helt slut efter att ha gjort detta inlägget
. Min feber har gått upp igen så nu måste jag ta en tablett och sen lägga mig i sängen. Vet inte om jag kommer blogga något mer idag men jag kanske mobilbloggar senare.


Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Oj, vad konstigt att den fungerade olika bra på olika naglar, haha! :D

2011-01-14 @ 18:51:44
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Emelie - Crazynails

Glömde nästan, hoppas du blir bättre snart!

2011-01-14 @ 18:51:58
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dej!

kan du göra ngn nageldesing nu när du har korta naglar? mina naglar blir aldrig långa under vintern så vet aldrig hur ja ska måla dom då mina naglar är nästan lika korta som din nagel på tummen va

2011-01-14 @ 21:43:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0