Åker nog hem idag

Min mamma står just nu i köket och gör hemmagjorda kötbullar, mums va gott det ska bli att få sätta tänderna i dom sedan^^ Känner mig rätt trött idag och lite hängig men utöver det så känner jag mig helt ok. Har lite hosta kvar och näsan är lite rinnig. Funderar på om jag ska ta och åka hem till min lägenhet idag faktiskt. Har varit här hos min mamma i 5 dagar nu och blivit ompysslad men nu känner jag att jag nog ska klara mig själv igen. Har inte träffat min älskling på några dagar heller så ska nog ta och ringa honom och höra om han kanske vill komma hem till mig ikväll.

Slänger upp en bild som jag glömt att visa
. Kortet togs då jag skulle åka hem till min mamma dvs för 5 dagar sedan (från min balkong). Det va jätte dimmigt ute och det snöade och va kallt.



Kommentarer
Postat av: sandra

aa de e kung :D Älskart! Ja tror också de kommer bli lika bra som första säsongen...

YR e verkligen super.. den kan man verkligen lita på :D har aldrig kollat på klart.se.... =/



Skönt att åka hem.. Borta bra men hemma bäst :D

2011-01-17 @ 19:56:30
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0