Bildbomb på mitt Nyår

Jag har är nedan lagt upp en massa bilder från mitt nyår igår. Jag hade verkligen en helt fantastisk nyår. God mat med fina vänner, sällskapsspel och en hel del skratt blev det :)

Här satt vi alla ned och åt.



Min vän Elenore (värdinnan) hade verkligen tänkt på allt igår och hon hade gjort så fina dekorationer på bordet :)



Och här kommer den fantastiskt goda förrätten. Parmaskinka i form av en ros och fruktsallad med lite balsamvinäger. Gott gott gott!



Varmrätten bestod av hasselbackspotatis med oxfilé i hemmagjort rödvinsås och så sallad till det. Fruktansvärt gott :)




Sen blev det efterrätt och den bestod av vaniljglass med inlagda persikor i sirap och vitt vin och så toppat med lite riven mörk choklad. Farligt god va den^^



Här kommer lite bilder på mig och min kusin



Jag och min fina älskling :)



Tindra va såklart också med :) Här är hon i Papis famn.



När klockan började närma sig 00:00 så var det dax att gå ut. Champagnen och glasen skulle såklart med :)



Klockan slog 00:00 och vi öppnade champagnen och skålade för det nya året :)



Fina värdinnan Elenore igår. Det va alltså hemma hos henne som vi va :)



Försökte fota raketerna men hade fel inställning på kameran så dom blev sådär^^



Efter att vi had firat tolv slaget så begav vi oss alla hem till Elenore igen för att där festa fidare :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Go morron!



Hehe, kan ju säga att du nog inte va den enda som hade vaknat till förräns typ kl 18. Det va typ döööttttt på jobbet och kunderna (de få som kom) kom typ inte förrän efter kl 17 igår och alla såg nyvakna ut. Alla köpte typ frukost eller fyllekäk... haha tragiskt ;)



Åh, allt såg fantastiskt gott ut! Fint upplagt också! Gör mycket, faktiskt! Va fint sminkad du va också! Kram!

2011-01-02 @ 07:29:12
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0