Finn 1 fel^^

HAHAHA, asså jag dör av skratt här hemma just nu^^

FINN 1 FEL I BILDEN



Allt började med
att jag ropade på Tindra men hon kom aldrig. Nedan kan ni läsa
konversationen mellan mig och min älskling.

Jag - Vet du vart Tindra är älskling?
Älskling - Ja
Jag - Ok, vart är hon då för hon kommer inte när jag ropar
Älskling - Hon är i mina byxor
Jag - VA... du skämtar
Älskling - Nej, hon är i mina byxor
Jag - Asgarvar och tar fram kameran^^

Jag hade varit på toaletten och när jag kommer ut där ifrån ropar jag på Tindra för att jag tänkte ta en promenad med henne. Älskling hade då (under tiden jag va på toaletten) tagit Tindra och stoppat henne i byxorna. Missförstå mig inte fel nu men Tindra älskar verkligen att ligga under filtar, täcken... ja you name it. Och hade då inga problem att ligga i Papis byxor^^ När min älskling väl lyfte på byxorna och jag ropar på henne, nä då vill hon inte gå ut där ifrån HAHA. Antar att det va varmt och gott där^^


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ha ha...ni är roliga ni....Ha en bra kväll ...Kram :)

2011-01-07 @ 22:23:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0