Hemma efter en mysig dag på stan

Nu är jag hemma och fyy så gott det var att komma hem. Är så trött i mina fötter för vi har gått så mycket. Vi har haft en jätte mysig och rolig dag idag. Och det blev en del grejer som fick följa med hem. Jag orkar inte visa vad jag köpt just nu för jag är verkligen såå himla trött. Måste städa lite här hemma också men det får bli lite senare. Nu tänkte jag göra mig en kopp te sen ska jag lägga mig på soffan och titta på tv. Blir tidigt isäng för mig idag faktiskt.

Imorgon ska jag till banken på möte
och sen ska jag ha ett annat möte med en annan person och sen ska jag på utbildning på jobbet och till sist ska jag på visning på en lägenhet. Så i morgon har jag med andra ord rätt mycket att göra. Men jag ska visa er lite av det jag köpt i morgon :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh vad kul med massa shopping!



bikbok... då får ja nog ta mej dit... dock gillar jag inte den affären =/

2011-01-30 @ 20:13:24
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0