Hemma - liten väska/necessär

Idag har jag varit lite nedstämd, det är därför jag bloggar så sent som nu. Men det är inget som jag vill gå in på. Jag kom hem för ca 3 timmar sedan. Jag har haft en super mysig dag med min underbara mamma iallafall, det måste vi göra om snart igen mamma :) Vi tog en lunch på ett mysigt café, fisk & skaldjurssoppa beställde vi in till oss båda och den soppan va sååå jäääkla god. Sen blev det att vi kikade i lite butiker och jag hittade allt lite grejer.

Ska strax visa er vad jag köpt/fått
. Men först vill jag visa er denna söta lilla väskan/necessären. Min mamma fick den idag när hon köpte en grej men så gav hon den till mig och jag blev jätte glad :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

den va jätte fin :D

Vad mysigt med en mor o dotter dag!



Hur gick de på banken? super nyfiken

2011-01-27 @ 19:37:43
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0