Hemma - Möttes av en väldigt busig tjej

Jag kom ganska nyligen hem från jobbet, fick jobba över idag pga av en liten händelse. Möttes i alla fall av en väldigt glad och busig liten tjej när jag kom hem. Min älskling har varit hemma hos mig hela dagen och han hade precis börjat busa lite med henne då jag kom hem, och så fort jag klev innanför dörren kom Tindra springades med sin rosa lilla boll i munnen och ville att jag skulle kasta den^^ Nu ligger hon här i soffan med sin boll jämte mig och vill att jag ska busa med henne ännu mer. Så jag får väl göra det^^ Sen hade jag tänkt att ta mig en liten powernap faktiskt. Sov inte så där jätte bra inatt så jag är väldigt trött nu.

Tindra just nu
, lägg märke till den söta lilla tungan som sticker ut^^ Tycker det är jätte kul när jag väl lyckas fånga hennes tunga på bild, för jag kan säga att det är inte ofta jag gör det för hon är så snabb med den^^



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0