Hemma - påslakan & Hörlurar

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och handlat mat med min mamma. Nu är min frys ganska så full med mat + mitt te "förråd" är påfyllt och det känns riktigt bra :) Vi va på Ica Maxi och handlade och när vi gick förbi hyllorna med en massa påslakan så stannade jag upp, jag fastnade nämligen för ett Hello Kitty påslakan och min underbara mamma va så snäll och sa att jag kunde få dom av henne, hon tyckte också att dom va jäte fina och att det verkligen va mig^^

Ska visa er bild på hur påslakanet ser ut när jag byter lakan i sängen




Sen skulle mamma in på Elgiganten
för att köpa en cd skiva men tyvärr så va den slut. Och när vi ändå va där så passade jag på att köpa ett par nya orginal hörlurar till min Iphone. 349 kr kostade dom, trodde faktiskt inte att dom skulle va så dyra.



Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, måste få se hur påslakanen ser ut sen :) Är på jakt efter nya jag själv men inte hittat några jag gillar. Men dina såg jätte söta ut!

Kram kram

2011-01-10 @ 19:33:39
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0