Hemma - Tindra visar sitt fina ben^^

Nu är jag hemma igen. Har som sagt varit och gjort lite ärenden och hämtat ut ett paket till mig. Tindra tyckte det va väldigt roligt att åka bil idag^^ hon satt nämligen i min älsklings knä och med tassarna på ratten när han körde haha. Ska visa er vad som låg i paketet som jag hämtade ut men inte ikväll, utan jag gör det i morgon. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te och titta lite på tv, kanske slår på mitt Wii och spelar lite.

Slänger upp en bild på Tindra som jag tog alldeles nyss
. Hon ligger på pallen här hemma ikväll igen och tuggar på sitt, ja va ska man säga^^ på det som är kvar av det fyrkantiga/kubliknande benet.



Kommentarer
Postat av: A B I R ♥ - HTTP://ABIR.BLOGG.SE/

Fin blogg du har! :)

Hur mår du då,allt bra eller ? :)

kram !♥

2011-01-20 @ 09:46:21
URL: http://abir.blogg.se/
Postat av: Secret Fashion Project

Vilken söt liten hund:)

2011-01-21 @ 06:46:37
URL: http://secretfashionproject.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0