Inget slår mammas....

Min mamma gör verkligen världens godaste smörgåsar, dom är så goda att jaa, man måste nästan smaka på dom för att förstå hur goda dom verkligen är. I så många år har jag haft likadant bröd, likadant pålägg, likadant smör, likadana grönsaker osv osv hemma men mina smörgåsar smakar lik förbannat inte lika gott som mammas haha. Varför är det så? jag fattar inte^^ Har min mamma magiska fingrar? hmm, det måste nog vara så^^

För visst är det ändå sant det jag säger
att det spelar ingen roll om man har samma bröd och pålägg hemma som tex: kompisen har, det smakar ändå godare hemma hos kompisen.


Fick frukost på sängen av min mamma i morse och det va
dessa tre smörgåsarna som hon kom med :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sååå sant!

Åh va jag vill att MIN mamma ska komma hit och göra mej några mackor med O´boy nuuuu! :)

Mår du bättre idag annars?



kram!

2011-01-16 @ 20:12:36
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0