Läsarfråga - kort nageldesig

Jag har fått en fråga av en (Anonym) och varför jag svarar här i bloggen är för att hon inte lämnat någon blogg eller mail adress. Såhär skrev hon:

Anonym:
Kan du göra någon nageldesign nu när du har korta naglar? mina naglar blir aldrig långa under vintern så vet aldrig hur ja ska måla dom då mina naglar är nästan lika korta som din nagel på tummen va.


Svar:
Hej! Jag kan absolut göra en kort nageldesign på mina naglar. Varför jag inte gjort det innan förstår jag inte riktigt^^ ja menar alla har ju faktiskt inte långa naglar. Många av mina nageldesigner som jag gjort kan man faktiskt göra på korta naglar också. Men det kanske inte är så lätt att förstå då jag ej skrivit att - Denna nageldesignen funkar lika bra på korta som långa naglar!

Men nu är det ju såhär
att det är bara min tumnagel som är så jätte kort, dom andra är rätt långa och skulle jag då göra en nageldesign och sedan visa upp den så skulle jag tycka att det såg lite dumt ut med en så jätte kort nagel. Jag vill att alla naglar ska vara lika långa då jag målar. Så jag funderar på hur jag ska göra. Kanske ska jag bara måla min tumnagel och visa dig en bild, men det är ju lite tråkigt. Eller så filar jag ner mina naglar lite och målar alla naglarna och så får tumnageln helt enkelt se lite skum ut^^ Men innan jag kan måla en nageldesign så måste jag först och främst bli frisk. Men jag lovar dig att en kort nageldesign ska bli min nästa design som jag gör och lägger upp här, så håll utkik! :)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0