Luftfräschare

Jag vill tipsa er alla om Air Wick Aqua Mist (luftfräschare). Man spreyar några gånger i det rum man vill ska dofta lite frächare och jag säger bara ett ord...WOW, vilken fantastiskt lukt. Man kan också använda sprayen på olika tyger så som tex: soffa, sängkläder mm. Denna ljusblåa flaska nedan heter Morning Mist och den doftar väldigt vattnigt och fräscht. Jag tror det finns en grön flaska också men jag vet inte hur den doftar. Flaskan ska finnas hos dom flesta matbutikerna vad jag vet.

Men jag vill dock varna personer som lider av överkänslighet för parfymer då produkten innehåller delar som kan utgöra en kvävningsrisk. Men annars är det fritt fram att spreya hur man vill :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0