Man tager vad man haver

Min lilla bustjej är helt upp i varv här hemma. Inte så konstigt kanske då hon inte fått så långa promenader nu då jag är sjuk, utan det har bara blivit korta promenader. Och då gäller det att hitta på något skojigt för henne här hemma så hon kan få ut sin energi. Och efter som att jag minst gör slut på en toaletrulle varje dag (pga att jag snyter mig så) så blir det ju en hel del tomma rullar, och varför inte ge en till Tindra då som hon kan leka och busa med^^ Perfekt! Ibland lägger jag i lite hudgodis i rullarna och så viker jag ner kanterna på båda sidorna lite.  Då får hon använda hjärnan lite också och försöka få ut inehållet :)



Om ni undrar va den stora gråa grejen är för något i bilden nedan så är det mitt oljeelement. Jag har det för att hålla värmen i min lägenhet. Det blir nämligen alldeles för kallt här om jag inte har på det.






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0