Måndag - jobba

Idag steg jag upp lite i tio. Kunde inte somna igår utan satt och tänkte på en massa saker igår kväll. Det slutade med att jag tittade på filmen Ailens - återkomsten som började så sent som 00:10. Men jag såg inte klart på hela filmen utan somnade strax efter halva filmen hade gått.

Idag står det som sagt jobb på schemat
. Börjar 15:00 och slutar 22:00 ikväll. Ska göra lite lunch till mig här nu sen ska jag ta en lång promenad med Tindra innan jag sticker iväg till jobbet. Hoppas ni alla får en bra dag så hörs vi när jag kommer hem ikväll.


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är dom! jag dör :P haha



Jag förstår det vännen :/ Jobbigt sånt där! Ja men precis, jag håller tummarna för dig på banken sen så hoppas vi på det bästa! :D Hoppas verkligen allt löser sig.



Tack desamma! Kramis

2011-01-24 @ 16:00:23
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0