Min fina lilla Tindra - (kan inte sluta nysa)

Efter att min mamma hade åkt förut så gick musten verkligen ur mig, därför har jag inte bloggat något. Jag har bara legat på soffan och tagit det lugnt och tittat på tv. Något som är fruktansvärt frustrerande är att jag typ nyser hela tiden + att näsan rinner non stop, har aldrig varit med om detta förut. Jag skojar inte nu, asså jag har typ sår runt mina näsborrar för att jag snytit mig så mycket haha. Fattar inte farför jag skrattar för det gör verkligen as ont...

Min fina lilla Tindra ligger här i soffan med mig och myser
. Hon har lagt sig till rätta under filten och somnar vilken sekund som helst^^ Tog detta kortet precis på henne och jag tycker att bilden blev riktigt mysig :)



Om en stund ska jag hoppa isäng och försöka sova
. Får väl se hur mycket sömn jag får inatt men jag hoppas i alla fall på några timmars sömn. Imorgon vid 09:00 tiden kommer min mammas man "Teddy" hem till mig, vi ska äta frukost tillsammans och det ska bli så gott och mysigt :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0