Min kväll igår

Igår kväll hade jag, min mamma, hennes man Teddy och hundarna en jätte mysig kväll. Efter att jag och mamma hade druckigt lite te vid köksbordet så frågade mamma mig om jag va sugen på lite ostbricka, och självklart va jag det :) speciellt nu när jag fått tillbaka lukten och smaken lite, den har ju tyvärr varit borta på mig i ett par dagar. Men i alla fall så ställde mamma sig och förberedde lite ost och kex och sedan kom hon upp med detta till vardagsrummet. Sen satt vi bara och myste i soffan framför brasan som Teddy hade tänt upp, hundarna låg på golvet så fint. Och just det ja, jag fick två goda smörgåsar också :) Helt underbart gott och mysigt va det!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0