Min kväll



Har fått lite ont i huvudet nu
, vet inte om det kan bero på att jag kanske tänkt för mycket idag^^... nä men så är det nog inte men jag har i alla fall haft mycket att tänka på idag. Bland annat vart jag ska ta vägen, jag kan helt ärligt inte sluta tänka på att jag snart måste flytta och den stora frågan är då VART? Ska ta mig en tablett nu och sen lägga mig på soffan. Hoppas ni alla får en fin kväll, detta blir mitt sista inägg för idag så jag säger godnatt till er nu. Imorgon står jobb på schemat, 15:00-22:00.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är okej, jag förstod nästan det. Man behöver lite egen tid när man får en sån nyhet. Ne, dom lär ju inte det :S tar ju väldigt lång tid att kunna få en genom dom :/



Okej, ja försöka kan du ju alltid :) Bara kämpa på!

Men din kille, bor inte han i en lägenhet? Så du kan bo där?

Desamma gumman, kram kram!

2011-01-23 @ 20:51:10
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det låter bra :)



Okej, då förstår jag. Vad jobbigt det blev då eftersom ni båda räknat med att bo där. Usch för sånt här alltså!

Det är ju bra att du har någonstans att ta vägen iallfall men jag förstår helt vad du menar!

Innan jag var tms med min pojkvän nu så flyttade jag runt massor hos kompisar och sånt för jag inte hade något eget och kunde inte bo hos min familj..Så jag vet hur jädrans trött man kan bli av att flytta runt och att inte ha ett ställe att kalla hem och kunna komma hem till ett eget och bara få pusta ut.



Ja, visst är det! Blir tokig här :P

Det tycker jag med, trodde det skulle gå över men det verkar som det bara håller igång och fortsätter vara krångligt.



Massor med kramar till dig vännen!

2011-01-24 @ 00:41:52
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0