Min lilla skrutt^^

Lillskruttan har placerat sig i soffan och det ska jag med göra nu. Har ioförsig suttit här hela tiden men va tvungen att gå upp och göra en kopp te och när jag kom tillbaka in i vardagsrummet så hade Tindra lagt sig så gott där så jag va tvungen att ta ett kort :) Har spelat lite Epic Mickey på mitt wii men pausade lite nu för att klockan 20:00 på tv3 hade jag tänkt att titta på Top Model. Efter det blir det lite mer Wii och sen sängen för mig, är rätt trött idag och dessutom har jag ett långt jobb pass imorgon så jag vill vara utvilad.



Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, då ska jag hålla utkik :)

Ja, det var riktigt mums med donken. Men din pizza såg lagom god ut den med ;) Kramis

2011-01-10 @ 22:38:27
URL: http://chickity.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0