Min underbara väns son Theo

Så nu har jag fått i mig lite mat här. Har precis placerat min rumpa i soffan och laptoppen knät. Ska vila maten en liten stund innan jag ska ta en promenad med Tindra.

Det har i alla fall varit en väldigt mysig dag idag
. Min vän Angelica och hennes son Theo va ju som sagt hos mig idag och det va jätte kul att se dom för det va ett tag sedan som vi sågs. Theo har blivit så stor att han går nu :) jag blev helt till mig när han började gå runt här hemma och han spran till och med en gång^^ Tiden går så himla fort och han är nu redan 1 år och ca 1 månad.

Här nedan har vi den söta killen



Här är Theo när han tog en liten powernap i min säng
, Tindra passade på och ta en liten powernap tillsammans med Theo också.



Kommentarer
Postat av: camilla

aw va söt :D

2011-01-20 @ 21:15:00
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0