Mobilbloggar. Jag ligger här hemma i över ...

Mobilbloggar. Jag ligger här hemma i över 40 grader feber. Helt sjukt för jag mådde ändå rätt ok i går. Har typ inte kunnat sova inatt pga att jag frusit och haft så jäkla ont i kroppen så jag är svin trött nu. Min mammas man "Teddy" kom hem till mig i morse och fick köra mig till sjukhuset. Jag fick utskrivet tabletter och hoppas nu att dom ska hjälpa. Fick också ett läkarintyg. Fy fan rent ut sagt vad dåligt jag mår nu. Orkar som sagt inte blogga nu men ikväll ska jag försöka göra ett inlägg eller två. Nu ska jag bädda ner mig och försöka sova.



Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas de blev bättre när du uppdaterade den....

Jaa de är skit skumt med arslet ^^, men ja får se när jag har "tid" att gå till läkaren....



Hörru, du har inte åkt på svinis då? (Svininfluensan) Den ska ju tydligen härja rätt vilt nu.... :S

Hoppas du mår bättre snart!



Kram o krya på dej!

2011-01-11 @ 16:52:57
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Söt blogg!

Hoppas du blir bättre snart!

2011-01-11 @ 20:33:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: jen

Neeeej, inte sjuk igen,vännen!!

Hoppas verkligen att det inte blir långvarigt!

Pratade nyss med min amma i telefonen och hon hade blivit superförkyld över en natt igår tills idag och hade haft hög feber hela dan idag!! :(

Krya på dej!!

KRAM*

2011-01-11 @ 20:34:35
URL: http://www.misshart.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0