Mobilbloggar. Jag sitter just nu i soffan ...

img_6335 (MMS)

Mobilbloggar. Jag sitter just nu i soffan och försöker få i mig lite te. Tindra ligger i mitt knä som ni kan se på bilden ovan. Mår inte alls bra men min feber har sjunkit från 40,1 till 38,5 så det känns bra att den är påväg ner i alla fall. Min mamma och min älskling kom hem till mig i eftermiddags, mamma kom med lite mat :) så himla gulligt av henne och min älskling kom för att ta hand om mig och hjälpa mig med Tindra. Har inte orken idag att gå ut med henne så jag är så tacksam för att han kom :) Min älskling lånar just nu min dator men när han är klar med sitt pluggande så tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg och tipsa er alla om en liten grej, så kika in här lite senare :)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0