Mobilbloggar. Tindra ligger just nu i mitt...

img_8398 (MMS)

Mobilbloggar. Tindra ligger just nu i mitt knä här som ni kan se på bilden ovan. Jag måste säga att jag för första gången på länge känner att jag är på bättringsvägen. Men jag känner att jag än inte riktigt har orken till att blogga, så jag kommer antagligen mobilblogga ett tag till. Min mammas man Teddy börjar bli sjuk nu också, tror nog att det är jag som smittat honom :( han hostar och han fryser samtidigt som han svettas, så han har förmodligen fått feber också... Stackarn. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och där ska jag stå minst en timme ha ha. Hoppas jag känner mig lite bättre efter det.



Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du blir helt återställd snart, ditt gamla goa härliga jag, Pigg o alert :) Kraaam

2011-01-15 @ 16:57:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0