Nu är det bara jag & Tindra

Nu har min älskling åkt hem till sig och själv sitter jag just nu i min soffa och tittar på tv. Tog detta kortet precis och jag kan inte sluta att förundras av det vackra och mysiga zinkhuset som står på mitt vardagsrumsbord. Det är inte bara fint att se på utan ger också en mysig belysning och stämning. Nu är det rätt ljust hos mig pga att jag har tänt lite lampor men ni som sett bilder på zinkhuset förut vet jag menar och för er som inte sett bilder kan klicka här och se :)



Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa de är bara att ta den ;D De va ju en tjej som skickade den som länk till mej :D



haha du, vilken roligt liten tindra du har! haha krypit in i din killes byxor :D

2011-01-09 @ 19:52:15
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0