Onsdag

Idag vaknade jag tidigt, närmare bestämt 07:30. Gick upp och åt frukost och sedan tog jag en promenad med Tindra. När jag kom hem igen så la jag mig på soffan, och va tror ni hände... jo jag slocknade^^ vaknade strax innan 12:00 och gjorde sedan lite lunch som bestod av en fralla med lite gott pålägg och en kopp te. Gick ut med Tindra sen igen och gick då en lång promenad, riktigt gott va det :) Sen när jag kom hem så ringde jag min vän Angelica som jag inte pratat med på några dagar och vi pratade väldigt länge, brukar bli så^^

Här är min lunch som jag åt idag



Nu tänkte jag strax börja städa här hemma
. Ska bara titta klart på Extreme Home Makeover på tv3. Jag behöver dammsuga, damma, diska, tvätta golven, byta lakan i sängen och tvätta kläder. Hoppas jag hinner med allt detta idag.

Om ni kikar in här lite senare
så ska ni få se mina nya
söta påslakan som jag fått av min mamma :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

mums!

2011-01-19 @ 15:13:42
URL: http://enibas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0