Onsdag - fortfarande sjuk

Igår kväll mådde jag verkligen inte bra, där av att jag inte bloggade något. Jag tror att på grund av att jag åkte till sjukhuset och fick sitta där i lite över 2 timmar sen till Ica och handla mat och tillsist in på Siba en snabbis tog verkligen musten ur min kropp. Jag låg bara på soffan hela kvällen igår tills min älskling bärde mig till sängen och stoppade om mig.

När jag vaknade idag så mådde jag verkligen inte bra heller
. Jag hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata. Men jag har nu gurglat min hals ett antal gånger idag + druckit varm mjölk med honung i och först nu känner jag att jag kan svälja och prata.

Tog detta kortet för en stund sedan från min balkong
och det är så mycket snö hos mig. Det började snöa rätt så mycket igår kväll och inatt kom massor, sen avtog det lite nu under dagen men nu börjar det snöa igen.



Kommentarer
Postat av: sandra

Tack så mycket.

Jaa usch för sånna människor. Vad spelare de dom för roll egentligen om dom satnna 10 minuter extra. Dom ska väl finnas för djuren även om dom blir sjuka efter deras stängningstid?

2011-01-05 @ 16:39:51
URL: http://bitchens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0