Onsdag

Jag har inte sovit sådär jätte bra inatt. Det började redan igår kväll, jag mådde så jäkla illa och ville typ bara spy hela tiden och det ända jag tänkte på va - snälla säg inte att jag blivit magsjuk. Men det hade jag inte, vilket jag är otroligt glad över. Jag tror helt ärligt att det va dom starka tabletterna som läkarn skrev ut till mig igår + att jag hade ätit dåligt. Jag fick inte i mig så mycket mat igår och att sedan ta tabletter på tom mage är inge bra. Så detta resulterade i att jag hade sååå himla ont i magen igår kväll och inatt att jag knappt kunde sova. Har fortfarande lite ont i magen men det är betydligt mycket bättre.

Slänger upp en bild på Tindra för att göra inlägget lite roligare
. Inte så kul att läsa om hur illa jag mått kanske hehe. Men här har ni i alla fall en riktig sötnos. Kortet togs i går under kvällen, hon hade precis busat med sin kanin som ni kan se skymta lite i bakgrunden.



Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Hej



Jag har en kvar hemma som du kan få köpa om du vill?



Anna

2011-01-12 @ 15:49:35
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh vilken sötnos!

2011-01-12 @ 19:36:59
URL: http://sophiaflobergseter.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0