Söndag

Igår kväll satt jag och spelade Epic Mickey på mitt Wii, asså jag är helt fast i detta spelet^^ Men i alla fall, Epic Mickey har börjat bli svårare och svårare så igår kväll va jag tvungen att ta till internet som hjälp. Jag fattade inte va jag skulle göra, vart jag skulle hitta olika saker osv osv. Jag hittade en grym sida med Epic Mickey hints/tips och det är jag glad över, för när jag väl såg/läste om hur man skulle göra för att hitta/klara vissa saker så hade jag då aldrig kommit på de själv.

Jag har visat spelat här i bloggen förut
men jag slänger upp samma bild igen så ni vet vilket spel jag menar. Det är verkligen roligt detta spelet, jag kan inte riktigt sätta ord på spelet men gillar man äventyrsspel, massa olika uppdrag och är en Disney älskare så tycker jag absolut att man ska köpa detta spelet och testa. Det är ganska lätt i början men oj va svårare det blir sedan.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0